170912

Längesen jag skrev något nu!

Kan ju uppdatera med att jag skaffat ny mobil!
En Samsung Galaxy S2, rosa såklart! :) 



Så äntligen slipper jag min äckliga iPhone 4s, usch. Undrar bara vad jag ska göra med den nu.. Sälja, byta mot något kul? Tiden får väl avgöra. :D


Just nu sitter man här och dricker cola, klockan är 01:37 och jag borde egentligen sova.. Men svårt när man helt plötsligt måste sova ensam efter att ha sovit hos världens bästa J hela helgen! Men det får väl gå antar jag. Är lite nervös för imorgon för hoppas på att få tid hos vårdcentralen imorgon så jag kan göra test för add/adhd då jag länge funderat på om jag kanske har det.. Får väl vänta och se vad som händer. :)

Nu skiter jag i det här, nu ska det spelas League of Legends och fortsättas med coladrickandet!

Over'N'out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0