läskig gubbe, mysigt regn och en släng Eddie Meduza'

Japp så är de!

Var iväg till affären för en stund sen, påvägen dit går jag förbi en av Dillan's förra pizzabagare(som jobbar på herrljunga pizzeria nu) och en tjock gubbe, precis när jag passerar dem så hör jag bara den tjocka gubben säga "heeey..", fettläskigt ju. :(

Iaf mysigt väder ute ju. Älskar vårregn. Skulle kunna vara ute och gå hur länge som helst. Underbart. Fast jag får inte vara ute.. Är fortfarande sjuk. Kom på imorse hur jävla mycket jag missat i skolan denna veckan, fick lite panikångest då. Är trotsallt bara ca 2 veckor kvar och jag har en del jag måste jobba ikapp för att få godkänt i bl.a. engelska, slöjd, SO och NO. Fast jag har faktiskt varit lite duktig idag och gjort några uppgifter i SO-arbetet.

Så ah, nu sitter man här framför datorn och tycker synd om mig själv, dricker cola och lyssnar på Eddie Meduza!

Längtar så otroligt mycket till sommarlovet och sommaren, bad, sola och att må allmänt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0