alingsås, vårgårda, herrljunga'

Yesyes då har man överlevt en helg i Vårgårda då! Råkade ta fel tåg när jag skulle till Vårgårda, hamnade i Alingsås istället. Men som tur var gick det ett tåg typ 5 min senare till Vårgårda, så kom dit tillslut endå. Väl framme i Vårgårda stod Ellinor och väntade på mig tillsammans med sina polare Jimmy och Victor. Senare dök även Edgar upp och vi drog till Barri för dom skulle käka pizza. Sen bar det av hem till Jimmy där jag i stortsett bara satt i sängen och glodde på tv'n när Ellinor failade på tv-spel.

Senare vart jag på dåligt humör så jag drog ut och gick vid 12 och väntade på att tåget skulle komma vid 1. Dock dök Dennis upp och så gick vi en stund, fast jag kände mig jätteosocial. Awwh. Blev på bättre humör senare och sov hos Dennis under helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0